Novinky

Tretí krok: POZITÍVNA KOMUNIKÁCIA
29
03/16

Tretí krok: POZITÍVNA KOMUNIKÁCIA

V predchádzajúcich článkoch z tejto série, sme sa vám snažili ukázať, ako vytrvať vo svojom snažení a ako zostať motivovaní aj vtedy, keď sa výsledky nedostavia hneď. Tak isto sme sa snažili nájsť odpoveď na otázku, ako postupovať v prípadoch, keď sa kuchárky a vedúce školských jedální cítia totálne bezmocné a začína to vplývať aj na kvalitu ich práce. To všetko nás priviedlo k tomu, že pri riešení mnohých problémov je nevyhnutné riešiť aj nepríjemné situácie. Vedúce školských jedálni by sa teda mali naučiť ako riešiť nepríjemné situácie a ako v takýchto rozhovoroch správne komunikovať.

Čítajte viac

Predvoľby súkromia
Cookies používame na zlepšenie vašej návštevy tejto webovej stránky, analýzu jej výkonnosti a zhromažďovanie údajov o jej používaní. Na tento účel môžeme použiť nástroje a služby tretích strán a zhromaždené údaje sa môžu preniesť k partnerom v EÚ, USA alebo iných krajinách. Kliknutím na „Prijať všetky cookies“ vyjadrujete svoj súhlas s týmto spracovaním. Nižšie môžete nájsť podrobné informácie alebo upraviť svoje preferencie.

Zásady ochrany osobných údajov

Ukázať podrobnosti